Helinä Perttu jatkamassa kaupunginhallituksen puheenjohtajana

19.5.2019

Järvenpään Kokoomuksen valtuustoryhmä valitsi hetki sitten Kokoomuksen ehdokkaiksi kaupunginhallituksen jäseniksi Helinä Pertun, Willem van Schevikhovenin sekä Pekka Heikkilän. Heistä puheenjohtajaksi ehdotetaan yksimielisesti yhdistyksen ehdottamaa Helinä Perttua. Varajäseniksi ehdotetaan Rita Kostamaa, Tuomas Raejärveä ja Paavo Peltosaarta.

Samassa kokouksessa Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi ja puheenjohtajaksi valittiin Kaarina Wilskman ja varapuheenjohtajaksi Rita Kostama. Sihteerinä jatkaa Liina-Lyydia Jämsä ja viestintävastaavaksi valittiin Petri Ovaska.

Kuntavaalissa 2017 Kokoomus sai eniten ääniä ja 11 jäsenen valtuustoryhmän. Suurimpana ryhmänä Kokoomus sai poliittisten ryhmien välisissä vaalin jälkeisessä sopimuksessa kaupunginhallitukseen puheenjohtajan sekä kahden muun jäsenen paikat. Kokoomus tekee nämä valinnat kahdeksi vuodeksi.

Virallisen valinnan kaupunginhallituksen jäsenistä tekee kaupunginvaltuusto maanantaina

kokouksessaan. Kokoomus tulee jatkamaan kaupungin kehittämiseen, elinvoimaisuuden vahvistamiseen ja kaupunkitalouden tasapainottamiseen tähtäävää politiikkaa.

Lisätietoja antavat:

Valtuustoryhmän puheenjohtaja Kaarina Wilskman, kaarina.wilskman(at)jarvenpaa.fi. puh. 050-4393180

Järvenpään Kokoomus ry, puheenjohtaja Tuija Kuusisto, tuija.kuusisto(at)luukku.com