Willem van Schevikhoven nousee Järvenpään kaupunginvaltuustoon

24.11.2019

Järvenpään Kokoomuksen valtuustoryhmän kokoonpano muuttuu, kun Willem van Schevikhoven nousee ensimmäiseltä varasijalta varsinaiseksi valtuutetuksi. Van Schevikhoven on Järvenpään kaupunginhallituksen jäsen ja Järvenpään Kokoomuksen varapuheenjohtaja. Valtuustopaikka vapautuu, kun Järvenpään valtuuston nuorin valtuutettu Liina-Lyydia Jämsä muuttaa toiselle paikkakunnalle.

-          Kieltämättä tunnelmat ovat olleet haikeat, Liina Lyydia Jämsä toteaa. Olen saanut olla mukana tekemässä isoja päätöksiä ja vilpittömästi ystävystynyt monen ihanan ja hyvään pyrkivän ihmisen kanssa. Haluaisinkin kiittää kaikkia minua äänestäneitä tästä huimasta matkasta, mahdollisuudesta vaikuttaa omassa kotikunnassa sekä osoittaa teille pahoitteluni siitä, että joudun jättämään matkan kesken. Kiitän sydämestäni myös minua tukeneita ja minua ohjanneita politikkoja ja ystäviä.

-          Kaupunginvaltuutetun tehtävä merkitsee minulle paljon, sanoo Willem van Schevikhoven. Olen panostanut politiikkaan aikaani ja saanut monipuolista näkemystä, niin paikallisyhdistystoiminnasta kuin kaupunginhallitustyöskentelystä. Olen kiitollinen tästä tilaisuudesta, nyt pääsen hyödyntämään saamaani oppia koko kaupungin eteen.

-          Olemme iloisia, kun saamme Willem van Schevikhovenin kaltaisen aktiivisen toimijan Järvenpään Kokoomuksen valtuustoryhmään, toteavat valtuustoryhmän puheenjohtaja Kaarina Wilskman ja Järvenpään Kokoomuksen puheenjohtaja Tuija Kuusisto. Haluamme samalla kiittää Liina-Lyydia Jämsää hänen työstään valtuustoryhmässä ja nuorten äänen esiin nostamisesta.

Järvenpään Kokoomuksen ryhmä on kymmenellä valtuutetulla kaupunginvaltuuston suurin, yhteensä kokoomuslaisia istuu Järvenpään valtuustossa 11. Kokoomus tulee jatkamaan kaupungin kehittämiseen, elinvoimaisuuden vahvistamiseen ja kaupunkitalouden tasapainottamiseen tähtäävää politiikkaa. Tavoitteenamme on tulevaisuuden kasvukeskus, jonka menestys on turvattu.

Lisätietoja antavat:

Järvenpään Kokoomus ry, puheenjohtaja Tuija Kuusisto, tuija.kuusisto@luukku.com

Valtuustoryhmän puheenjohtaja Kaarina Wilskman, kaarina.wilskman@jarvenpaa.fi. puh. 050-4393180