Sami Styrman Järvenpään Kokoomuksen kuntavaalipäälliköksi

3.6.2020

Kuntavaalipäällikkö Sami Styrman

Sami Styrman Järvenpään Kokoomuksen kuntavaalipäälliköksi

Järvenpään Kokoomus on valinnut Sami Styrmanin yhdistyksen vaalipäälliköksi kuntavaaleihin 2021. Styrman on aktiivikokoomuslainen ja toiminut mm. Järvenpään Kokoomuksen, että Keski-Uudenmaan Kokoomusnuorten hallituksessa.
Aktiivinen kuntavaalityö on jo käynnissä ja on hieno mahdollisuus lähteä vetämään Kokoomuksen vaalivankkureita, Styrman kommentoi ja jatkaa, että vuoden päästä käytävät kuntavaalit ovat Suomen tärkeimmät vaalit.
Yhdistyksen hallitus on myös esittämässä yhdistyksen kokoukselle uusi nimettäviä kuntavaaliehdokkaita. Ehdokkaat ovat: Petri Karjalainen, Riitta Saarnivuo, Eija Somervuori ja Anna Värtö.
Järvenpäätä odottaa koronakriisin jälkeen iso uudelleenrakentamisen urakka. Kuntatalous on haasteiden edessä ja opetus- ja kasvatuspalvelut ovat yhä suuremmassa roolissa. Kokoomus haluaa rakentaa tulevaisuutta hoitamalla taloutta vastuuntuntoisesti, panostamalla hyvinvointiin ja koulutukseen sekä helpottamalla työntekoa ja yrittämistä.

Järvenpään Kokoomus ry

Tiia Östberg, puheenjohtaja, puh. 040-6787555