Kuntapäättäjämme

Järvenpäässä keskeisellä sijainnilla on kaupungin peruspalvelujen toimivuus, monipuoliset opiskelumahdollisuudet ja mahdollisimman korkea työpaikkaomavaraisuus. Järvenpäässä Kokoomuksen tavoitteena on kaupunkiyhteisö, joka tarjoaa asukkailleen tasokkaan, viihtyisän ja ennen kaikkea turvallisen elinympäristön, jossa on laadukkaat sekä oikein mitoitetut palvelut. Asukkaidensa palveluista kykenee huolehtimaan vain kunta, jonka talous on tasapainossa. Siksi Kokoomus pitää tärkeänä, että Järvenpää jatkaa tasapainoisen talouden linjalla. Järvenpään Kokoomus pyrkii tavoitteisiinsa määrätietoisella ja pitkäjänteisellä linjalla.

51-jäseninen kaupunginvaltuusto päättää Järvenpään kaupungin strategisesta kehityssuunnasta sekä asettaa tavoitteet. Kaupunginhallitus seuraa tavoitteiden toteutumista.Kokoomuksella on yhteensä 11 kaupunginvaltuutettua ja ryhmä on valtuuston suurin. Valtuustoryhmän puheenjohtajana toimii Tero Rantanen, varapuheenjohtajana Helinä Perttu ja sihteerinä Liina-Lyydia Jämsä.

Kunnallispolitiikka-alasivulta löydät tarkempaa tietoa Järvenpään Kokoomuksen kaupunginvaltuutetuista ja Kokoomuksen ryhmän teeseistä sekä Kokoomuksen osallistumisesta muissa paikallisissa luottamustehtävissä.