Kuntavaalit 2021

Seuraavat kuntavaalit ovat 18.4.2021.

Ilmoittaudu Järvenpään Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaaksi tai ehdota ehdokasta täyttämällä tästä linkistä avautuva lomake tai ottamalla yhteyttä Tiia Östbergiin (tiia.ostberg (at)gmail.com)

Järvenpään Kokoomus ry

Järvenpään Kokoomus nimeää ensimmäiset ehdokkaansa kuntavaaleihin

Vuoden päästä käytävät kuntavaalit ovat monella tapaa tärkeät, ja meitä odottaa koronakriisin jälkeen iso uudelleenrakentamisen urakka. Kuntatalous on haasteiden edessä ja opetus- ja kasvatuspalvelut ovat yhä suuremmassa roolissa. Kokoomus haluaa rakentaa tulevaisuutta hoitamalla taloutta vastuuntuntoisesti, panostamalla hyvinvointiin ja koulutukseen sekä helpottamalla työntekoa ja yrittämistä.

Yhdistyksen hallitus tulee esittämään yhdistyksen kevätkokoukselle ensimmäisiksi nimettäviksi kuntavaaliehdokkaiksi seuraavia henkilöitä: Johanna Heikkinen, Rita Kostama, Esa Kukkonen, Pekka Kärkkäinen, Seán McLoughlin, Petri Ovaska, Marketta Pohjanheimo, Suvi Pohjonen, Topi Rantala, Willem van Schevikhoven, Terttu Sihvola-Rauttu, Sami Styrman, Emilia Suhonen, Teemu Tietäväinen, Antti Vesala, Tatu Viitala, Lars-Erik Wilskman ja Tiia Östberg.

Järvenpään Kokoomus ry

Tiia Östberg, puheenjohtaja, puh. 040-6787555